2011. július 29., péntek

Avon Tanácsadónői Állás - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szeretne részese lenni a legnagyobb direkt értékesítő kozmetikai cég sikereinek?
Az AVON a nők vállalata. A nőké, akik szépségre, egészségük megőrzésére, többlet jövedelemre, karrierre és elismerésre vágynak.
Ha vonzza önt az emberekkel való kapcsolatteremtés lehetősége, ha teljesítmény arányos jövedelmet szeretne, válasszon az Avon útjai közül:
• legyen a termékek használója,
• legyen a termékek szószólója,
• legyen a lehetőség terjesztője.
Hogyan mondja el mindezt egy Avon Tanácsadónő és Koordinátor?
„ A napokban elgondolkodtam azon, hogy vajon volt-e korábban olyan munkám,
• ahol saját magam oszthattam be a munkaidőmet,
• ahol a több munkáért arányosan több pénzt kaptam,
• ahol a munkám egyben a hobbim volt,
• ahol mindig úabb és úabb emberrekkel ismerkedhettem meg,
• ahol saját magam menedzselhettem az általam felépített csapatot...?
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-16 10:10
. Avon Tanácsadónői Állás - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos